A writer in the depths of grief following his mother's death moves to an iconic hotel in central Buenos Aires. While tackling his next novel, he wanders the city with a roll of paintings he's unable to open. A series of chance and enlightening encounters with strangers complicate his life. One long night, he finally manages to unfurl the works his mother left behind. From now on, he won't be only himself: he’ll be Pablo, a lawless yet gentle beast, and Ursula, a bitter and melancholic woman. Three identities, three lives, all forged around a single experience.