Three teenagers, Gerardo, Nano and Raymundo, rob petrol so that they can spend their nights driving around aimlessly. Thus, we find ourselves drawn into a story where our heroes speed around in mummy?s car for kicks, and where each stop is a run-in with reality sorely testing their friendship, demonstrating that adolescent camaradarie often draws a thin line between betrayal, deception and kamikaze-type solidarity. This is also an intimate tale in which moments of sincerity and nervous strain define a group of youngsters, portray a country and give us an indication of their future.