Pablo Malok Lasa eta Zabalaren benetako kasua berregin du bere pelikula berrian; hau da, 1983an bahitu, torturatu eta hil zituzten bi euskal iheslariena. Hamabi urte geroago, Iñigo eta Fede abokatuak hiltzaileak identifikatzeko borrokatuko dira, beren sinesmenak arriskuan jarriz, baita beren bizia bera ere.