Julio Hernández Cordón’s new film was selected for the Locarno Festival Competition. Miguel and Johnny have known each other since childhood. They spend their time skateboarding and having fun. To make easy money and continue skateboarding, they sell their own blood clandestinely. They turn the ploy into a business, until a major transaction doesn't turn out as they'd expected.