Winning film of the Critics' Week at the last Cannes Festival. A deaf mute teenager enters a specialized boarding school where, to survive, he becomes part of a wild organization, the Tribe. His love for one of the Chief's concubines will unwillingly lead him to break all the unwritten rules within the Tribe’s hierarchy.