Marc Rechak film berria aurkeztuko digu, protagonista bere seme Roc eta Sergi López dituena. Paraje bakarti batean, haur batek aitak eginiko kometa jarriko du hegan. Haize asko dabil, eta haurrak heldu baten laguntza beharko du landareen artean korapilatutako kometak airean iraun dezan. Naturaren erdi-erdian, ipuin berezi bat azalduko digute.