Bunker77 is the wild true story of a young American rebel seeking freedom, love, and authenticity in a chaotic world. The film chronicles Clark Gable's step son and heir to a sugar fortune, Bunker Spreckels. A controversial surf star from the late 60s into the 70s who pushed the limits of riding very short boards in the most critical waves of Hawaii, mentored skateboard legend Tony Alva to his world championship, and collaborated with Kenneth Anger right before his dynamic life was cut short at 27 in 1977.