Anna mojagaiak bere iraganari aurre egin beharko dio, auto-istripu baten ondorioz, Andrea bere senargai-ohia berak lan egiten duen ospitalera eramaten dutenean. Annak gau-klub bateko abeslari gisa bizitutakoak gogorarazten ditu, Vittorio zitalarekiko erakarpena, Andrearekin ezkontzeko asmoa eta erlijio-ordenan sartzeko bere erabakia bultzatu zuen gertakari bortitza.