Lau emakume mexikarrek senar eta seme-alabak uztea erabakiko dute, aske bizitzekotan. Euren kezka eta abentura ezberdinek ukitu dramatikoa duen komedia hau osatzen dute. Patricia Reyes Spíndola oldarkorraren antzezpena nabarmena da, urteko sari mexikarrak lortu zituen Margarita Isabel aktorearenarekin batera.