Irakasle bat pedofiloa delakoan kondenatu egingo dute, emazteak ikasle batekin egoera konprometitu batean aurkitu ondoren salatuko duenean. Gertakari horren ondorio tragikoak hiru alaben bizitza baldintzatuko du, amodio kontutan, batik bat. 2001eko Donostiako Zinemaldian Publikoaren Saria jaso zuen No Man's Land-en zuzendariak erregistroz erabat aldatu du Krzysztof Kieslowskik idatzitako ideia bat oinarritzat duen drama intimista hau filmatzerakoan. Frantziar zinemagintzako aktore ospetsuek parte hartzen dute.