Julieta lives in Madrid with her daughter Antía. The two silently bear the suffering of having lost Xoan, Antiá’s father and Julieta’s husband. But pain doesn’t always bring people together; sometimes it pushes them apart. When Antía turns eighteen she walks out on her mother, without a word of explanation. Julieta does everything she can to find her, but the only thing she discovers is how little she knew her daughter. Julieta talks about a mother’s struggle to overcome uncertainty. It also talks about fate, about the feeling of guilt and of that unfathomable mystery that drives us to leave the people we love, erasing them from our lives as if they’d never meant anything to us, as if they’d never existed.