Charles Castle, a very demanding Hollywood actor with himself, is not satisfied with his latest performances. Therefore, when a producer makes a tempting offer that he considers would damage his reputation, he rejects it. But the producer blackmails him, threatening to reveal facts of his past that would tarnish his prestige more than the role he has offered.