A beautiful woman, who has been elected Miss World 1984, marries an eccentric millionaire who ends up repudiating her. Then it goes to a kind of sect that, through hallucinatory therapies, intends that the minds of its members return to childhood. At the same time, a sailor linked to the Bolshevik Revolution (1917) joins the captain of a strange ship, the Survival, who sails proclaiming his only motto: absolute freedom.