In a circus full of deformed beings, cripples and people with various amputations, Hans, one of the dwarves, inherits a fortune. From that moment, Cleopatra, a beautiful trapeze artist, will try to seduce you to get your money. To achieve its goal, draw a plan with the complicity of Hercules, the strongman of the circus.