A screenplay based on a love affair that took place in the summer of 1979 accidentally falls into the hands of a drama teacher called Isabel. On reading it, she discovers that it is based on her romance 21 years ago with the script's author, director Mario Fabra. Although their liaison lasted only 17 hours, she has never forgotten it. Isabel calls Mario - whom she hasn't seen since - and they arrange to meet, but when the time she comes feels silly and pretends not to recognise him. Although Mario also recognises Isabel, he does the same thing. But, needing new actors for his movie, Mario ponders on the subject, finally deciding to use Isabel and her school to find them. The truth is that he wants to be near Isabel as much as Isabel wants to see him again.