Today. The Mediterranean coast. The genuine hope of a better life pushes waves of illegal immigrants to flee the African continent. Berta, a nurse, searches in the harbour dens of iniquity for the happiness she refuses to relinquish. Eduardo, a police inspector new to the city tries to drown the despair of his illness and his job. The two meet, giving in to a wild love story threatened by Berta's three conflictive relatives: Lucía, smitten by an unsavoury sort who deals in illegal immigrants; and the boys, Guillermo and Raúl, the sidekicks of violent skinheads. The police investigation following the brutal beating up of a Senegalese man creates yet another obstacle for the relationship between all of the characters involved.