An old bus makes its way along an almost invisible road beneath an enormous sky towards an infinite horizon. Among the travellers is a young teacher assigned to a remote desert village. There's not even a school, and there's no one left, apart from the children, except for the elderly, women, and an enigmatic young girl. The men have gone into the desert to explore its limits. Sometimes in the silence they can be heard, the deep, monotous echo of Andalusi song like a lost call. They can be seen in the distance, like a mirage, like salt statues enveloped in sand clouds in the midst of a vast desert. They are the wanderers who try to establish the limits of the desert.