A French photographer, Fred arrives in a Tunisian coastal town to report on the ?bezness?, young men who sell their charms to tourists of all ages and genders. Given that taking pictures in this world constitutes an aggression, Fred takes refuge under the wings of Roufa, who dreams of leaving for Europe. Roufa suffers from the contradictions of his situation, trapped between Arab tradition and his life as a prostitute: he is extremely permissive with his clients, but highly repressive with his family relations and, especially, with his girlfriend. A portrayal moreover of confrontation between tradition and modernity, between East and West, between the beneficial and pernicious effects of tourism.