Zarzis, next to Djerba, is a tourist's paradise. Well tended hotels, swimming pools, palm trees, the sea and a long beach, all invite repose. The sun shines, children laugh, holidaymakers take snapshots or ask others to take one of them. Everything looks just as it does in the tourist brochures, but Zarzis has another side to it: a side hidden to groups of Central European tourists. In his documentary, Mohamed Zran portrays the dreams and desires of the people who are normally neither seen nor heard. Children, fishermen, women, youths and even the men who guard the mosques tell the director about their lives and their hopes.