The first 60 workers of the Brasilia-Fortaleza road-building outfit are left to their own luck in middle of the Brazilian outback in 1964 after the military coup that toppled Joao Goulart's progressist government. Luckily for them, they were being visited at the time by 13 prostitutes who suffer the same fate. To survive, they - workers and prostitutes alike - organize themselves into a Utopian society with no prostitution, no two-timing, no exploitation. They live in perfect harmony until a mystery-charged sky offloads visitors who are totally foreign to them.