Two families have been fighting for years over the boundaries of their land, located in a small town in the interior of the Spanish peninsula. These quarrels have already led to much bloodshed when Isabel, a teenager and eldest daughter of one of the families, tries to discover the true origin of the horrible conflict. Isabel finds out, with the help of her first boyfriend, Chino, that it all started because of an unrequited love. The bitter memory of this experience still poisons the heart of Luciana who not only cannot forget, but also demands that her brothers avenge her, because as a woman she cannot do it herself. The entire town will pay the cost of this vengeance with their blood.