Phuong, An, and Nhu are Vietnamese women in their early 20s. The three become illegal residents in Japan after escaping from their workplace as technical trainees. An contacts a broker to help them find work. The broker takes them to a fisherman's ice-covered hut where they can stay in exchange for labour. They are happy because, as well as finding a job, they have also doubled their salary. As they start their work, Phuong suddenly falls to the ground, stricken with severe pain. Worried, An and Nhu take Phuong to a hospital, but they are refused admission for not having an ID card. Second feature film by its director.