Nadine is a factory worker. When she begins to perceive her colleague Paul in various guises, she discovers her great love for him. But years later, her love for him dissolves and she starts to question her own gaze. Mannequins (working title), set against the industrial backdrop of Europe's largest brown coal mining area, is a romantic social drama about the initial magic of falling in love and the painful process of falling out of love.