Johnny, an American adventurer, arrives at exotic islands in Polynesia, in the South Pacific and falls madly in love with Luana, the beautiful daughter of the head of a local tribe. But the love of the two young people is viewed with bad eyes by the people of Luana, who have the young woman a very different destiny.