Seven people meet every Wednesday evening in the Mme. Vaussart's clb for unattached individuals. a very peaceful atmosphere prevails at the weekly meetings. A very one day the guests begin to talk and reminisce end working out a plan. One Sunday, the members of the club go to the Park of Saint Cloud and all, very friendly, they gather around a cind of ordnance map with mysterious marks. The following Wednesday, at the club, monsieur Alain performs an impresive distribution of sub-machine guns and rifles. The next Sunday, the members go back to Saint Cloud's Park. They carry out the plan. Their plan is nothing but the logical conclusion of their lives wasted in the history of out time.