Based on an iconography that mixes traditional and modern (friars, witches, executives, shepherds, Carlists, cacos, soldiers, dwarves ...) and a soundtrack of music and sounds, Zabala composed a metaphysical circus, which It alludes in a poetic and humoristic way the aspects of the Basque reality.