Harry and Walter, vaudeville actors, go to jail for robing a wallet from one of the audience. There they become servants of Adam Worth, the best specialist in safe-breaking in New York. His helper gives them the plans of a new safe. Lissa Chestnut, the owner of a newspaper, decides to interview Worth and visits the jail. There she takes pity on Harry and Walter (who falls in love with her) and promises to bring about their liberty. Through a series of circunstances Worth, Harry and Walter leave jail. The "gangster" one way, and the two actors and Lissa by another, begin a race against time to try and rob the safe.