Because of the marriage of Biju (50 years) and Gobert (60 year-old), Ludovic (the groom's nephew) and Marthe (the bride's daugther), are made cousins and meet each other. The escape of their spouses, Karine and Pascal, who have an adventure, causes the meeting. Friendship is born between them. First they meet in the parties and family reunions. Then, away from them as their relationship is purely spiritual. Family events happen without affecting their relationship. Nevertheless, nobody believes in the innocence of it. In fact, one day it becomes physical and passionate. Their happiness bursts forth. But, after a Christmas Eve dinner, they see themselves as obliged to go away. Pascal will return to his extramarital adventures and Karine will start a rest cure.