Leopoldo Panero, poet, died at Astorga, where he was born, in the year 1962. Fourteen years later the people more intimately tied to him, Felicidad Blanc, his widow, and his three sons, Juan Luis, Leopoldo and Michi, remember that heating August day. But the remembrance isn't limited to that date. Other happenings emerge. By means of the word and the survey through the rooms, objects, streets and lost places, appears the story of some years and some people united by family ties which never run away from the expression of their differences and identities.