With her mother dead, Alicia lives with her father and the servant Emilia. She runs a cinema in an Andean city, where Alicia watches all kinds of movies. Alicia lives dedicated to her readings, forging a world of images together with a desire to escape. Alicia, now a woman, is the protagonist of what she has read and seen. In the end, the world of desire and duty, intermingle and try to destroy each other.