Luis Buñuel
Don Jaime, an old Spanish gentleman, lives retired and lonely in his farm since the death of his wife, which occurred on the day of the wedding. One day he receives the visit of his niece Viridiana, a novice in a convent, who bears a strong resemblance to his wife.