Luis Buñuel
After a dinner at the Nóbile mansion, the guests discover that, for inexplicable reasons, they can not leave the place. As the situation continues for several days, the courtesy in the deal gives way to the most primitive and brutal instinct of survival. A parable about the decomposition of a social class enclosed in itself.