A man of a certain age, with wealth and without worries, finds a Spanish girl much younger than him, who works in France. He likes the girl, he wants her, but the girl, despite the tenderness that the man inspires him, is denied saying that she is a virgin. The man says that he is willing to do everything for her and this is demonstrated by his actions. But the girl is changeable, unstable, capable of going from sweetness to insult, and desperately capricious. It promises, but it does not keep its promises. When he sees that situation becomes difficult, he disappears, to appear again unexpectedly, provocative and chaste, innocent and sensual, always unexpected. The relationships between these two beings leads them to violence and absurdity. At the same time a subtle and strong bond is created between them, which no one can break.