Small story in a high school in Beijing. The heroes are a class of 13-year-old students and their teacher. A scandal erupts: when the bell rings, a teacher asks a group of students to stop playing the ball. But a student throws the ball to the teacher. The entire class meets to discuss the problem. It is not about finding the culprit, but about teachers and students becoming accustomed to contribute to the solution of similar conflicts. The discussion, in relation to the game, the sport and the passion, is prolonged. There is talk of responsibility, ideology and politics. A student calls to order a teacher who does not participate in the game of free discussion.