While watching a bullfight on television in which his son Luis participates, the killer Rafael Lucena dies of a heart attack when he discovers Virginia, a woman very similar to Soledad, the great love of his father, who died for his blame after a fuck in the Plaza de Las Ventas. Both Luis and his brother Alejandro meet singer Virginia and falls in love with her. But when Luis suffers a serious injury by a bull, he begins to suspect that Virginia may attract bad luck.