Angelillo is a singer in love with Carmen, who after being mixed up in a tavern brawl is unfairly blamed for murder. As a curiosity, it is worth mentioning that in this film by Sáenz de Heredia there are political slogans written on the walls of the prison referring to the political revolts of October 1934.