The lack of a love life in his life torments Zhenia Sheveliova, who begins not to support family relationships with her husband and son. Zhenia is loved by a scientist accustomed to a solitary life and who believes that in our days there is no place for poetic love. The woman, who believes in a great and romantic love, leaves her husband and her lover, and goes to a small town, where she lives with her mother, until she finds that infinite and spiritual love that she expected.