They want the word and Coline Serreau gives it to them. At the lyrical rhythm of the waves of an unleashed sea, confessed in front of the camera and seek their identity a worker of a factory pants, an old porn actress, a bourgeois family mother, an intelectual lack of memory and a shepherdess , among other.