Paradistorg is the house in the Stockholm archipelago where every summer Katha, a divorced doctor, meets her parents, her two daughters and her grandchildren, plus some other relatives and friends. Through one of the summers of this family group, the mythical Nordic of the sun, the heat, the summer solstice, the feast of San Juan, the longest day of the year, described through long outdoor meals , country walks, bathing mornings in the sea, silent nights full of love. It is a world dominated by women and plagued by children, where men have disappeared, pass fleetingly or are too old or young to have specific weight, and in which a clearly feminine problem that revolves around the problem of children is debated.