It all starts when Enrique, a young sports journalist, meets Julia in Zurich, a fascinating young woman who is involved in a murky affair related to textile companies.
In Barcelona, ​​the well-known industrialist Jaume Romagosa presents his candidacy for cuts of June 15, while preparing his own bankruptcy in one of its textile companies.