Juana, Luisón and Álvaro practice activities as 'suspicious' as trust, humor and friendship and do not feel guilty about anything. Meanwhile, the garbage is noticed in the ditches, in the telephone booths, in the teeth and interestingly, the Constitution was being drafted ...