Hans is a traveling fruit shop that sells his merchandise through the streets of Munich. He is a failed man and has lost self-esteem, among other things because he has a dominant mother who has always been dissatisfied with him. In addition, the woman of his life left him planted, and his cold and jealous wife and his cynical sister have shattered his life. His weakness is such that he is carried away by violence and alcohol ...