Anna is a young midwife who is accustomed to working on her own. She is not used to the Prague hospital where she has started to work, especially because of the ironic nature of a doctor, whose attention is immediately fixed on each new nurse who enters the hospital. hospital. Anna, after tricking him into believing that he has made her pregnant, will be really pregnant.