A company has labor problems and a worker leader, Marcos. The director of the factory hires three thugs who brutally torture Marcos to scare him. A comrade of Marcos, Aurora, hidden in his house and between them is born an intense relationship, but the thugs discover the hiding place, ciolan Aurora and kill Marcos, feigning a suicide.