Marian is a 27 year old woman, married to her cousin Jaime. Marian remains in a strange indifference to the work of Jaime, to expand the business. The figure of the father, who died in the Navarrese Pyrenees, is anchored in his mind. A usurper, whom Marian will reject with all her strength, will occupy in the heart of her mother the place of the disappeared father. This child situation is expressed in despair and frigidity before sexual relations with men, until the encounter with another man costitutes the reincarnation of his own father ...