"La Japonesita" and her father (a homosexual whom they call "La Manuela") run a brothel. Pancho is the prototype of machismo, instinctive and brutal. One day, enervated by alcohol, Pancho mistreats "La Japonesita" and his father, overcoming the fear that grips him, is offered in a love and diabolic dance.