Eve, a woman who has been abandoned by her husband, meets with her three daughters to try to cope with the situation. She is at a critical moment, but her daughters also have their own problems, some of them derived from the little affection they have received from their mother. Emotions overflow when the husband shows up at the family home accompanied by the woman he wants to marry.