From an inedit point of view of nowadays Jamaica, the film offers a wide panoramic of the differente musical rythms that coexist in the island, from situations starred by the main rock-roots-reggae musicians. The centrar character, Leryo Horsemouth, reggae percussionist, decides to change his economical situation, therefor buys a motorcycle with lended money, and trows himself to the record distribution. The clash between Horsemouth, his friends and the Mafia will lead to every kind of situations.