Giuseppe and Daniela, both coming from the peasant world, support each other against an hostile reality that marginates them, in which everything is consumism and anhorrent masification, and in which even the architecture of the big industrial city ghetto evidences the destruction of human relationships. Giuseppe and Daniela run away in search of their dignity as human beings.