It's the chronicle of a wait. The waiting of a generation of men who have turned 30 and choose their city councils, but not their parliaments yet; they know that love isn't eternal, but they marry in a romantic chapel; they believe in men's equality, but are brought down when their partners cheat on them; they think that exploitation is the origin os social disgrace, but all they do is wait...